موبایل فرندلی گوگل

موبایل فرندلی گوگل

 

قابلیت جدید گوگل که به تازگی ارائه شده موبایل فرندلی( mobile friendly) بودن سایت هست.

این ابزار جدیدا در کنار پروفایل باز میشود که پیغام داده میشود که سایت خود رو تست کنید.

این قابلیت مثل یکسری دیگه از ابزارهای دیگه گوگل برای ما ایرانیان تحریم می باشد. که میتونید با تغییر ای پی خود به یک کشور دیگه به این قابلیت دست پیدا کنید.

این ابزار به آدرسی که در زیر اعلام شده قرار دارد:

Mobile Website Speed Test

بعد از وارد شدن به آدرس فوق آدرس سایت خودتون رو وارد کنید تا سایت برای قابلیت موبایل فرندلی ارزیابی بشه.

و در آخر آنالیز سایت شما آماده هست.

در آخر پیشنهاد میکنم که از مقاله سایت که در مورد آپدیت خزنده گوگل (سنجش سرعت سایت) که  در همین مورد هست بازدید نمایید.

 

موبایل فرندلی گوگل
  
نویسنده : مصطفی علیزاده ; ساعت ۸:۳٥ ‎ق.ظ روز چهارشنبه ٢٢ دی ،۱۳٩٥
تگ ها :

خرید آنتی ویروس چرا و چگونه؟؟

ویروس ها نرم افزار یا قطعه کدهایی هستند که بدون اطلاع شما روی کامپیوترتان بارگذاری شده و اجرا می شوند. ویروس ها پس از اجرا شدن به دزدی و کپی کردن اطلاعات شما مثل پسووردها، اطلاعات شخصی و... می پردازند که با خرید آنتی ویروس اورجینال می توانید ویروس ها را از بین برده و از امنیت کافی و لازم برای کامپیوتر خود بهره مند شوید.

فکر میکنید ویروس ها از چه راهی وارد کامپیوترتان می شوند؟

1- دریافت ایمیل ها

2- دریافت فایل از اینترنت یا از دوستان در چت

3- استفاده از CD یا  DVD یا فلش مموری حاوی ویروس

 

چرا خرید آنتی ویروس اورجینال؟؟

در حال حاضر که شما مطالب ما را مطالعه می نمایید، افرادی خرابکار و سودجو در حال پایه ریزی برای ایجاد ویروس ها یا انتشار ویروس های ساخته شده خود می باشند، شرکت های تولید آنتی ویروس مانند کسپرسکی نیز برای مقابله با این افراد سودجو به دنبال راهی برای مبارزه با ویروس ها می باشند و نرم افزار های ویروس یابی خود را به روز رسانی میکنند، که با عدم خرید آنتی ویروس اورجینال (استفاده از نسخه های کرک شده)، نوع آپدیت شده نسخه اصلی و نسخه کرک شده یکسان نخواهد بود و شما همچنان در دام ویروس ها گرفتار هستید. از طرف دیگر ممکن است نسخه کرک شده خودش توسط یک خرابکار ساخته شده باشد و با نصب آنتی ویروس غیر قابل اعتماد با دست خودتان اجازه دزدی را به آن نرم افزار نامناسب می دهید.

با توجه به مطالب گفته شده، شما با نصب آنتی ویروس کرک شده نه تنها از شر ویروس ها رها نمی شوید بلکه دردسر تازه ای برای خودتان ایجاد کرده اید و از طرفی دیگر با خرید آنتی ویروس اورجینال به کلی کامپیوترتان را از آسیب ویروس ها، تروجان هاا و...نجات داده اید و دیگر نگران دزدی واطلاعات و...نباشید.

 

در ادامه مبحث به برخی مزایا و معایب تعدادی از آنتی ویروس ها می پردازیم تا شما را در خرید آنتی ویروس مناسب راهنمایی کنیم

با ما باشید:

1- آنتی ویروس نود 32

 مزایا :

  • نصب سریع و به روز رسانی ساده
  • اشغال حافظه کم از CPU
  • به روز رسانی اتوماتیک
  • قابلیت ذخیره فایل های Update شده این نرم افزار

معایب :

  • عدم توانایی بالا در شناخت و حذف Trojan
  • عمر کوتاه Username و Password جهت بروزرسانی

 

 

2- آنتی ویروس کسپرسکی

   مزایا :

  • نصب سریع و آسان
  • استفاده از Key برای قانونی کردن برنامه با ماندگاری نسبتا مناسب
  • جستجو و حذف کردن خودکار Trojan
  • به روز رسانی اتوماتیک

   معایب :

  • بروز تاخیر در اجرای برنامه ها به دلیل بازرسی آنها
  • از بین بردن برخی Crack های برنامه ها
  • حجم بسیار بالای فایل های Update
  • سرعت کم در اسکن کردن کامپیوتر

 

3- آنتی ویروس اویرا

  مزایا :

  • مبارزه قوی با ویروس ها،Spyware، Malware، Trojan
  • به روزرسانی اتوماتیک و ساده
  • تنظیمات دلخواه برای به روزرسانی و Scanning
  • عدم کاهش سرعت سیستم

  معایب :

  • از بین بردن Crack و Patch بسیاری از نرم افزار ها

 

4- آنتی ویروس بیت دیفندر

 مزایا :

  • مبارزه قوی با Trojan و Worm
  • به روزرسانی اتوماتیک و ساده
  • تنظیمات دلخواه برای Scanning

 معایب :

  • عدم توانایی ذخیره Update ها برای دفعات بعدی و یا انتقال به سیستم های دیگر
  • کنترل شدید Crack و Patch نرم افزار ها
  • کاهش نسبی سرعت سیستم به دلیل حجم بالا
  
نویسنده : مصطفی علیزاده ; ساعت ٩:٠٢ ‎ق.ظ روز سه‌شنبه ۱٤ دی ،۱۳٩٥
تگ ها :

رپرتاژ آگهی یا رپورتاژ آگهی

رپرتاژ آگهی یا رپورتاژ آگهی چیست؟

(به انگلیسی: Advertorial) به شکلی از آگهی گفته می‌شود که در قالب گزارش ارائه شود. یعنی، مخاطبان رسانه‌ای تصور کنند که یک گزارش بی طرفه به آنها ارائه می‌شود، در حالی که آنچه آنها می‌بینند، می‌شنوند و می‌خوانند، در واقع تلاشی سازمان یافته برای تقویت جنبه‌های ذهنی یک محصول یا خدمت در ذهن آنها است. (برگرفته شده از ویکی پدیا)

توجه داشته باشید که رپرتاژ آگهی یا رپورتاژ آگهی در حقیقت متنی است که نویسنده در متن به دنبال رسیدن به اهداف تبلیغاتی خود می باشد این هدف تبلیغاتی می تواند معرفی محصول یا خدمات یا قرار دادن هایپر لینک در متن باشد.

کسانی که به دنبال انتشار رپرتاژ آگهی یا رپورتاژ آگهی در سایت های خبری می باشند دو هدف دارند یا می خواهند با انتشار اخبار در سایت های خبری به برندینگ خود در بین کاربران و خوانندگان سایت های خبری دست یابند یا کسانی هستند که به دنبال افزایش رتبه سایت خود در موتور جستجو گوگل هستند.

در هر دو مورد شما می توانید با انتشار رپرتاژ آگهی یا رپورتاژ آگهی به هدف خود دست یابید اما این تبلیغات زمانی برای شما عزیزان مفید خواهد بود که بتوانید در کنار معرفی محصول خود برای خوانندگان یک وب سایت از این رپرتاژ آگهی یا رپورتاژ آگهی برای معرفی سایت خود به موتور های جستجو در کلمات کلیدی خاص باشید.

از این رو من پیشنهاد میکنم در انتشار اخبار تبلیغاتی خود در سایت های خبری همیشه علاوه بر معرفی خدمات و محصولات خود با انتخاب کلمات کلیدی مناسب و هدفمند برای معرفی سایتتان به موتور های جستجو خدمات و محصولاتتان را به مشتریان معرفی نمایید.

هدف از رپورتاژ اگهی :

رپورتاژ اگهی اصولا مزایای تبلیغات چاپی سنتی را با مقالات ویژه‌ای که توسط یک گزارشگر خبری نوشته می‌شود را ترکیب می‌کند. داستان‌های ویژه اغلب به‌ ویژگی‌های بیشتر و خاص تری در مورد شرکت یا محصولات شما به نسبت تبلیغات سنتی می‌پردازد. بااین‌وجود، شما نسبت به مواردی که به چاپ می‌ رسد کنترل کمتری دارید. از طریق پرداخت هزینه‌ای بیشتر برای فضای اختصاص‌ یافته به مطلب خودتان، شما قدرت و کنترل کلی بر کلیت پیام موردنظر دارید و این به آن معنا است که شما به‌طور کامل قادر به اشاره کردن به مزایا محصولات و خدمات یا ارائه یک داستان یا روایت اثرگذار در این زمینه هستید.

برای سفارش رپورتاژ اگهی می توانید از پکیج ما از این آدرس استفاده کنید:

رپورتاژ آگهی

 

رپرتاژ آگهی یا رپورتاژ آگهی
  
نویسنده : مصطفی علیزاده ; ساعت ٩:۳٠ ‎ق.ظ روز شنبه ۱۱ دی ،۱۳٩٥

تعریف ترمووود

تعریف ترمووود:

   یکی از فراوان ترین و در دسترس ترین مواد موجود در طبیعت، چوب می باشد. طی پژوهش های انجام شده در انجمن ترمووود فنلاند، متخصصین و مهندسین با دستیابی به فن آوری های به روز و جدید، قادر به شکست مولکولی سلولز چوب با به وجود آوردن شرایط خاص در کوره های ترمو شدند. استفاده از روش تیمار حرارتی (Heat Treatment  ) برای وجود آوردن ویژگی ترمو یکی از بهترین روش ها محسوب می شود. چوب های ترمو تولید شده با روش تیمار حرارتی نسبت به سایر چوب های حاصل از دیگر روش های خشک و اشباع کردن چوب، دارای مزیت مقاومت بالاتر و صد درصدی هستند اما قیمت گران تری نیز دارند.  

فرایند ترموود:

   برای تولید چوب های ترمو 3 مرحله انجام می شود .

فاز 1: افزایش دما و خشک کردن چوب در دمای بالا

در مرحله اولیه فرایند ترموود ، دمای چوب با کمک حرارت و بخار آب در کوره ی حدود 100 درجه سانتی گراد به سرعت افزایش پیدا می کند و بعد از آن به مرور و یکنواخت بر دما افزوده می شود تا به 130 درجه سانتی گراد برسد. در این فاز سعی می شود تا میزان رطوبت چوب به حدود صفر کاهش یابد.

فاز 2: حرارت‌دهی

در فاز دوم باز هم افزایش دمای کوره تا 225-180 درجه سانتی گراد ادامه پیدا می کند و به مدت 3-2 ساعت در این دما باقی می ماند.

فاز 3: رطوبت‌دهی و خنک کردن

با کاهش دمای چوب به 90-8 درجه سانتی گراد به کمک پاشیدن آب، مجدداً با کمک رطوبت دهی، رطوبت مناسب حدود 7-4 درصد دوباره به چوب بازگردانده می شود.

 شرکت پارسیاوود پس از سال‌ها تجربه، تلاش و اجرای بیش از 1000 پروژه با استفاده از ترمووود در زمینه‌های مختلف از جمله نمای چوبی ساختمان ، دکینگ (کف چوبی) (Decking)، محوطه و استخر، پرگولا، آلاچیق و لوور چوبی و همچنین پارکت‌های تمام چوب و پارکت‌های لمینیت، آماده ارائه‌ی خدمات و انجام پروژه‌های معماری و ساختمانی بر پابه ترموود (ترموود) می‌باشد.

Parsiawood.co

شماره تماس26201712  - 26654350

  
نویسنده : مصطفی علیزاده ; ساعت ۱٠:٥۱ ‎ب.ظ روز جمعه ۱٠ دی ،۱۳٩٥
تگ ها :